fredag 2 januari 2009

Åter på fötter

Idag är jag äntligen någorlunda i form efter nyårsfirandet. Firade tillsammans med goda vänner och det var en minnesvärd kväll. Många undrade hur det var med mig eftersom det var ett tag sen de såg mig. Allt jag kunde svara var att jag var glad, jag kände sådan glädje över att få vara med människor som tycker om mig för den jag är. Det var härligt att få visa mina vänner och mig själv att jag var glad utan att ha tankar som trycker bakom fasaden.
Också till min stora glädje klarade jag av att hantera alkoholen, jag drack inte tvångsmässigt för mycket för att sedan tvinga mig själv att spy. Jag drack inte heller så mycket att kvällen blev en enda stor minneslucka. Jag drack inte heller så mycket att jag tappade mitt omdöme totalt och gjorde något jag ångrade dagen efter. Nej, jag klarade av alkoholen och jag mådde bra. Det var mycket länge sedan, om någonsin, jag hade en sådan här bra kväll och natt.
Glädjerus, bra start på 2009 eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar