lördag 10 januari 2009

Tick Tack BOOM

Jag känner mig som en tickande bomb redo att explodera. Vet inte varför. Det känns alltid så här när jag haft bra dagar eller dagar då ingenting har hänt. Små, små saker samlar på sig inom mig och när nånting händer så händer det ordentligt tack vara dessa små saker. Vet inte hur jag blir av med dem innan jag exploderar. Det är väl bara att vänta.

Fick ett mail från tv4 idag angående att jag filmat en del av min nedtrappning/avgiftning av benzo. De tyckte det lät som ett intressant reportage. Synd att jag inte följdförde all dokumentring. Och varför gjorde jag inte det? Jag orkade inte för abstinensten var så svår att jag inte kunde tänka att jag skulle filma. Haha, men det hade blivit ett bra reportage...

2 kommentarer:

  1. Tänk va intressant det är när någon beskriver en känsla man själv så väl känner igen, jag vet PRECIS hur du känner dig nu!!! Jag hade nästan glömt bort den känslan för att det faktiskt var ganska längesen jag kände så, iaf kan jag inte minnas när jag kände exakt så som du beskriver det sist......och det måste väl betyda att jag kommit en bit på vägen framåt antar jag, så det finns hopp om att saker kan bli bättre!!

    Hang in there!!

    Kram från Miss B :)

    SvaraRadera
  2. Jo, det måste ju betyda att du gjort framsteg!!!
    Glöm inte att validera dig för det :)

    keep up the good work!

    SvaraRadera