måndag 29 juni 2009

Metaltown 09

Äntligen börjar jag bli människa igen efter att ha varit på Metaltown. Hade två underbara dagar med J och S tillsammans med 20 000 andra. Är verkligen glad att jag gick dit med dem och jag och J kommer ha mycket roligt i framtiden. Musiken var underbar och jag fick se flera band som jag längtat efter att se live. Det blev en del drickande, men trots att jag vaknade med ångest och huvudvärk kunde jag släppa taget om ångesten. Jag sa till mig själv att det var okej för mig att bli full och leva festivalliv 2 dagar under sommarn. Trots att jag var full så gjorde jag inget jag ångrade, jag hade kul samtidigt som jag kunde kontrollera vissa impulser. Sen hade jag även en hel del tur. Första kvällen gick vi hem ganska tidigt andra kvällen kom jag inte i säng förän kl 7. Men det var det värt. Att för två dagar ha kul och släppa mina problem.

2 kommentarer:

  1. Läste att du har gått ett år på DBT. Ska själv börja med detta till hösten... hoppas verkligen på detta, låtre ju himla bra. Och det verkar som du också har blivit starkare utav det!

    Känner inte dig, men halkade liksom bara in här... ;) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. DBT har varit räddningen för mig. Innan gick jag i KBT men det var ingen långsiktig lösning för mig. Alltid började jag må dåligt igen men DBT har hjälpt mig att få en grund att stå på.

    SvaraRadera