fredag 26 december 2008

Helgon- Kiss my ass

Jag tror jag spyr på alla präktiga människor på Helgon.net som predrikar om vad som är rätt eller fel. Det heter inte Helgon för att man ska bete sig som ett, men det verkar inte en del fatta.
Usch, tror att det är dags för mig att lämna Helgon bakom mig. Orkar inte med alla diskussionskåta människor som hänger upp sig på minsta lilla man skriver. Istället för att bidra med något positivt bidrar de endast med att jag känner mig ännu mer oförstådd. Vad som kan tilläggas är att det inte är 14-15 åriga emos jag pratar om, utan vuxna människor som vid det här laget borde hunnit skaffat sig ett liv och inte hänga på Helgon.
Nej, det är nog dags för mig och Helgon.net att ta en paus.
Nu för jag också en härlig impuls om att helt och hållet sluta klä mig alternativt och lämna den genren, men ni som känner mig vet att så lätt skulle jag inte klara det. Haha

2 kommentarer:

  1. Jag håller verkligen med dig om helgon!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, till mångt och mycket om Helgon.net
    Allt för länge har det vart lite för mycket "Åh, kolla på mig, jag är alternativ, detta är lunarstrorm med grå bakgrund, men jag tycker att rosa är så snyggt, så jag har ändrat till det istället, tihi, och jag är bisexuell för det ska man vara, det är alternativt, och jag rispar mig själv, för att folk ska se min smärta. <3"

    Jag är trött på det. Jag håller mig kvar däremot av anledningen att det finns ett helt okej forum, och att jag gillar idén med helgon. Men nog fan har helgon börjat ta en vändning mot det sämre...

    SvaraRadera