fredag 26 december 2008

The Beginning

Första inlägget i nya bloggen. Jag har velat fram och tillbaka med flera olika bloggar, men nu känns det som jag äntligen har hittat rätt.

Det är mitt i natten mellan juldagen och annandagen och jag sitter och leker med årets bästa julklapp, en Acer Aspire One. Äntligen har jag fått en helt ny egen dator som fungerar :D
Hela dagen har jag suttit och lagt över bilder och musik till min nya lilla älskling.
Min nya Älskling.
Kom gärna med namnförslag till denna lilla godingen
Jag är glad över hur bra jag har mått under julen.
Såklart saknar jag självklart bror min som är i St Anton.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Grymt att du har skaffat en ny blogg!
    Jag skaffade en ny när jag kände att det var dags att börja om på ny kula. Nu har du i alla fall EN trogen läsare ;)

    SvaraRadera