onsdag 13 januari 2010

Nu eller aldrig

Nu börjar det närma sig. På måndag börjar jag plugga igen. 4 veckors bartenderutbildning. Det kommer bli intensivt, det kommer vara tufft. Antingen kommer jag flyga eller falla stenhårt. Antingen kommer jag klara studierna galant med toppbetyg eller så kommer jag gå rakt in i väggen. Det finns inget mellanläge för mig, det är svart eller vitt i min värld.
Jag börjar bli nervös, samtidigt är jag peppad och otålig. Jag vill det här! Jag vill jobba och tjäna mina egna pengar. Just nu är min dröm och mål att kunna försörja mig som bartender. För jag vet att det är ett så viktigt steg i min tillfrisknade. Lyckas jag jobba vet jag att jag kommer vara så stolt över mig själv. Och också få göra något jag tycker är kul och förhoppningsvis som passar mig.

1 kommentar: