tisdag 19 januari 2010

Hjärnan full av alkohol

Skolan har nu börjat och det är MYCKET information på en och samma gång. Plugg, plugg och åter plugg gäller för att försöka få in allt man gått igenom innan man får ny information som också ska in. På 4 veckor ska vi lära oss ett helt yrke, på fyra veckor ska vi ha så mycket kunskap att vi säkert står på andra sidan bardisken och vet vad vi jobbar med. De 4 veckorna känns otroligt långa eftersom de är 4 veckor av pluggande, samtidigt känns det så otroligt kort med tanke på allting som vi ska lära oss.
Oj oj oj, hur ska det här gå? Jag måste tänka positivt. Jag tänker bara positivt för annars kommer studierna äta upp mig, tugga lite och sen spotta ut mig igen.
Jag SKA fixa det här!!!

2 kommentarer:

  1. Anonym4/17/2010

    Kämpa tjejen. DU KLARAR DETTA!!! Jag ser mig själv så tydligt i det du skriver... Jag håller tummar o tår för att du ska lyckas o få komma ut på andra sidan./kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen. Läste vad du skrivit o benzo på terapisnack. Jag har liknande problem, vill sluta men känner panik! Maila mig om du vill snacka! emliz87@gmail.com

    SvaraRadera